Skull for nothing


Hace tiempo que no me tomaba fotos sola y tenia la idea de que alguien me pintara el rostro de esta forma, lamentablemente nadie tiene tiempo y tampoco yo, pero hoy aprovechando estar en casa, mi hijo y yo nos pusimos a pintarnos, fue muy divertido ! (<3) La casaca que llevo, es de Miss Murder Clothes, modelo único, digo unico porque solo existe una en ese modelo, de hecho la tome prestada nomas para las fotos, Si la Quieren ingresen a https://www.facebook.com/missmuderclothes el fan Page de La Marca, asi podran solicitar el precio al inbox y podrá ser suya, es hermosa!!! cómoda !!! y queda con outfit elegantes includive :3
es decir is a rock jacket for all crazy and formal outfits! Espero comenten y les gusten las fotos, besos.

Long time since I took pictures alone and had the idea that someone would paint the face of this form, unfortunately no one has time and neither am I, but taking advantage of being home today, my son and I got to paint, it was fun ! (<3) The jacket I wear, is Miss Murder Clothes, unique model, I say unique because there is only one in this model, in fact borrow nomas for photos, if they want to enter https://www.facebook .com / missmuderclothes fan Page of the trademark, and may request the price at inbox and can be yours, it's beautiful! comfortable! and keeps includive elegant outfit: 3
ie rock is a jacket for all crazy and formal outfits! Comment and I hope you like the pictures, kisses.